REMEMBER THE PAST, PLAN FOR THE FUTURE BUT LIVE FOR TODAY BECAUSE YESTERDAY IS GONE AND TOMORROW MAY NEVER COME ヅ

About Suhaila Shafyth's

My photo
Ordinary girl with Extraordinary passion for everything she did ヅ Currently student Diploma in Nursing,KOLEJ KEJURURAWATAN MELAKA and BELIEVING and KNOWING that nothing can happen to us or hurt us, UNLESS it is by ALLAH's will ♥ Life always offers you a secoond chance. It's called tomorrow.

Saturday 6 October 2012

Jangan Kau Ragukan Dia Sayang ^^








Assalamualaikum. Hye peeps ^^

Kadang-kadang kita tak pernah terduga apa yang akan terjadi dalam hubungan kita dengan seseorang kan? Tak selalunya sesuatu hubungan itu cerah dan indah. Macam-mcam masalah yang akan menimpa untuk menguji kesabaran kita sepanjang tempoh hubungan itu. Hanya yang betul-betul kuat akan mampu bertahan dalam setiap dugaan dan ujian yang diberikan.

Kau tak tahu betapa sakitnya menyayangi seseorang yang ada orang lain dalam hati dia. Pernah tak kau fikir tentang perasaan dia bila dia terpaksa menahan segala rasa yang dipendam bila kau bercerita tentang bekas kekasih kau dekat dia?

Awak, saya sayangkan awak seikhlas hati saya. Saya tahu awak ragukan cinta dan sayang saya terhadap awak. Tapi yakinlah awak yang saya akan selalu disisi awak ketika susah dan senang awak. Saya tak akan ulangi kesilapan yang sama macam 'dia' buat dekat awak. Saya akan selalu jaga awak, jaga diri awak, jaga kesihatan awak dan jaga cinta saya untuk awak. Tolong jangan lukakan hati saya lagi dengan mengingat lagi kenangan awak dengan 'dia'. Sakit sangat awak bila saya dapat tahu yang awak masih tak dapat lupakan 'dia'.

So awak, tolong jaga hati saya juga boleh? Saya tahu susah untuk awak lakukannya tapi cubalah cintai saya secara perlahan-lahan. InsyaALLAH awak akan nampak siapa cinta awak yang sebenarnya. Janganlah nilai saya kerana rupa dan harta saya tapi nilailah saya kerana hati saya yang tulus mencintai awak. Saya sudi untuk disakiti, disayangi dan dicintai awak kerana saya ikhlas menyayangi awak. Harap awak tahu itu ^^.




Salam cinta dari saya,
Si gadis kidal yang tulus mencintai awak
SUHAILA SHAFYTH'S





♥ TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ♥

No comments:

Post a Comment