REMEMBER THE PAST, PLAN FOR THE FUTURE BUT LIVE FOR TODAY BECAUSE YESTERDAY IS GONE AND TOMORROW MAY NEVER COME ヅ

About Suhaila Shafyth's

My photo
Ordinary girl with Extraordinary passion for everything she did ヅ Currently student Diploma in Nursing,KOLEJ KEJURURAWATAN MELAKA and BELIEVING and KNOWING that nothing can happen to us or hurt us, UNLESS it is by ALLAH's will ♥ Life always offers you a secoond chance. It's called tomorrow.

Thursday 1 November 2012

DEAR Iman, this is for you husband ♥


*comey tak saya edit gambar nie? penat tau awak!*


Awak dah membesar dari segi umur dan badan :)
Semoga Allah memberkati hidup awak selalu.
Semoga awak bahagia di sebelah depan dan belakang orang-orang yang awak sayang.
Moga yang terbaik hanya untuk awak.

Awak tahu tak?
Saya sayang awak tapi sayang saya pada awak tak melebihi sayang saya pada DIA.

Awak tahu tak?
Saya sangat bersyukur awak hadir dalam hidup saya dan saya terima ketentuan DIA.

Awak tahu tak?
Bila saya marah dengan awak, saya nangis sendiri sebab saya tak mampu nak tengok awak sedih sebab saya.

Kalau seribu orang tak nampak apa kebaikan awak, tapi saya nampak!
Kalau seribu orang nampak kejahatan saya, tapi awak buat-buat tak nampak!
Saya bersyukur awak terima saya seadanya.

Saya mencari suami bukan kerana hartanya tapi kerana PEGANGANNYA.
Saya yakin awak boleh membimbing saya ke jalan yang diredhaiNYA.

Awak banyak ubah saya untuk menjadi seorang yang positif.
Dulu saya suka marah marah.
tapi awak ajar saya erti kesabaran.

Bila saya tengok macam mana awak bersabar melayan kerenah saya yang tak pernah habis ni.
Saya belajar!
Saya belajar untuk bersabar melayan kerenah awak yang tak pernah habis jugak.

Pada saya asas dalam perhubungan sangat mudah.

MENERIMA DAN MEMBERI.
kadang kadang kita kena memberi pertolongan sebab kadang kadang jugak kita akan menerima pertolongan.
kadang kadang kita kena memberi kritikan sebab kadang kadang jugak kita akan menerima kritikan.
Bukankah ini lebih adil?

KEJUJURAN
ini SANGAT PENTING ! 
Saya lebih menghargai dan akan memaafkan bila saya dengar pengakuan tu dari mulut awak sendiri. Tak kisah dalam apa apa situasi jangan berahsia sebab sikap ni menentukan berapa lama perjalanan kebahagiaan kita.insyaAllah.

Cukuplah awak ada untuk saya.
Cukuplah saya ada untuk awak.
Saya BERSYUKUR. ALHAMDULILLAH.

Ini adalah hari lahir yang pertama awak bersama saya. 
Saya mengharapkan hubungan kita diakhiri dengan satu ikatan yang sah.
Saya mengharapkan kita masih bersama hingga ke Jannah. insyaAllah.

Saya tak perlukan orang lain untuk membuat hati saya gembira.
Saya tak perlukan sesiapa untuk membuat bibir saya menguntum senyum.
Cukup saya ada keluarga saya.
Cukup saya ada AWAK.
Cukup saya ada teman baik saya.
Syukur!

Selamat Hari Lahir Awak. Saya sayang awak. Saya Kasihkan awak.
Semoga hubungan ini direstui. Insyallah.


Malam ini,
ketika lenganku tak mampu untuk memelukmu disana,

biarlah doaku yang melakukannya.

Dan ketika bibirku tak mampu untuk berkata,

biarlah angin yang membisikannya.

Assalamualaikum sayang

Hari ini hari ulangtahun kelahiranmu

Hari ini aku masih diberi peluang

Menikmati hidup bersamamu

Menatap senyumanmu yang menyenangkan
Merenung dalam-dalam matamu yang penuh kelembutan

Selamat ulangtahun sayang
Semoga tambahnya usiamu
Meningkatkan kematanganmu
Menguatkan keimananmu
Mencantikkan keperibadianmu

Selamat ulangtahun sayang
Tiada hadiah yang istimewa dapat kuberikan
Selain cinta kasihku untukmu 
Sayang dan kesetiaan sebagai isterimu
Keikhlasan yang jitu biar apapun yang berlaku

Aku terimamu dengan kisah silammu
Aku terimamu dalam keadaan sekarang
Aku akan terus disisimu selagi kau mahu
Sesungguhnya itulah hadiahku untukmu
Selamat ulangtahun sayang







♥ TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ♥

No comments:

Post a Comment