REMEMBER THE PAST, PLAN FOR THE FUTURE BUT LIVE FOR TODAY BECAUSE YESTERDAY IS GONE AND TOMORROW MAY NEVER COME ヅ

About Suhaila Shafyth's

My photo
Ordinary girl with Extraordinary passion for everything she did ヅ Currently student Diploma in Nursing,KOLEJ KEJURURAWATAN MELAKA and BELIEVING and KNOWING that nothing can happen to us or hurt us, UNLESS it is by ALLAH's will ♥ Life always offers you a secoond chance. It's called tomorrow.

Saturday 14 April 2012

EDISI MENGARUT: ANALISA KEJATUHAN CINTA

Ini bukan kes cinta yang tercicir, cuma kes jatuh cinta; jatuh hati. Bunga cinta tu akan menjadi harum bila berputik pada keadaan, pemilik dan masa yang tepat. Bila mula rasa hampir jatuh cinta, selidiki dahulu siapa dia, si cinta hati kita. 

Perempuan mudah perasan, itu saya akui. Bila orang mula ambil berat sedikit, mula lakar angan-angan, perasan sediri. Eh, ini bukan golongan perempuan sahaja, lelaki pun lagilah kuat perasan. Orang bertanya khabar kita, orang tolong waktu kita susah, orang ada bila kita memerlukan; itu manis. Boleh membuat kita jatuh cinta.

Tapi tolong jangan cepat perasan. Tolong. Kalau memang dia buat semuatu hanya untuk kita, ada juga rasional kita jatuh cinta pada dia sebab dia mungkin menyimpan perasaan terhadap kita. Tapi kalau memang perangai dia macam tu, bukankah sengsara? Syok sendiri.


♥ TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ♥

No comments:

Post a Comment